Nytt kontor

Vet ni var jag sitter och skriver? I mitt nya kontor! Än så länge ryms ingenting här inne, men det är så otroligt mysigt! Jag och Melker har flyttat in mina pennor hit idag så jag hoppas att jag snart orkar ta itu med att skriva igen. Jag saknar det. Mitt gamla kontor ser ut som ett bombnedslag. Nu är utmaningen att fixa in så mycket förvaring det bara går utan att förstöra myskänslan. Omöjlig ekvation? Antagligen!
 
Jag har en hel del färg över från målandet av skrivbordsskivan så jag funderar på att måla om byrån också, men jag är inte så energisk som jag önskar så det lär väl bli ett senare bekymmer. 
 
I morgon hoppas jag att Petter orkar hjälpa mig upp med stringhyllan som legat på golvet i ett och ett halvt år. Jag hade velat ha ett grunt högt skåp här inne, men jag har bestämt mig för att hålla mig till det vi har hemma så länge. Det får bli som det blir. 
 
 
Visa fler inlägg