Skellhelg

Var på en fantastiskt trevlig fest igår och trots att vi var nästan 40 pers där har jag bara bilder på några få. Skämmes. Fast trevligt hade vi i varje fall fram till tidig morgon.

 

 

 

 

 

 

Vi fick förmånen att låna ett hus att sova i över natten. När vi gick och lade oss låg husets katt i sängen och myste och när vi vaknade låg han varm och mjuk vid våra fötter. Det var mycket länge sedan jag hade en katts lugna spinnande med mig i sängen då Petter är allergisk för katten vi har hemma och hon är utestängd från sovrummet.

 

 

 

 

I morse skänkte jag en tacksam tanke till den som kom på att införa vintertiden ty en timme extra idag var guld värd. Om inte annat för min förkylning.

 

Vi passade på att åka ut till stugan en sista gång också. Väl där rev solen en reva i molntäcket och lyste upp hela eländet med ett oranget sken innan regnet började skvätta när vi åkte därifrån. Jag kommer att sakna att åka dit ut om somrarna, men det var väl bäst för dem alla att sälja.

 

 

 

Nu blir det sömn och när jag vaknar i morgon hoppas jag att förkylningen är puts väck!
Visa fler inlägg