Wifilån

Dropbox var vänlig nog att upplysa mig om att jag hade på tok för många bilder där och att om jag inte ville punga ut 850 spänn och uppgradera mitt utrymme skulle det antagligen inte bli så kul för mig. Därför var vi tvungna att åka till svärmor och låna wi-fi och rensa lite.

Melker sover och jag passar på att blogghänga. Igår var vi i shoppartagen och gick äntligen för att skaffa en ny kaffebryggare eftersom vår pajade i januari. Då upptäckte vi att det var 20% rea på diskmaskiner och det var ju perfekt eftersom vårt gammhärk har börjat att tjuta. Nu är vi panka, men vi har ju tjänat en hel del pengar på rabatter som man brukar säga.

I morse fick jag ett sådant där ovanligt och härligt tokröjaril och bar kartonger hit och dit. Nu har vi inga ouppackade kartonger just i huset, men en del ute i förrådet. Så åkte vi och slängde en hel bil med återvinning och gammalt packmaterial. Det börjar kanske bli ordning hos oss snart. Så mailade jag Skekraft om internet, hoppas på ett positivt svar. Längtar efter wi-fi!

Melker har premiäråkt sin nya bilstol idag och han skrek inte det minsta i bilen. Vi hoppas att det inte är en slump. Han har även gjort sin bästa natt i sitt korta liv och vaknade endast två gånger mellan 22.30 och 05.00. Thats´s amazing!

I övrigt har jag hunnit bli intervjuad av Lisa inför ett skolarbete hon gör, hunnit äta både pizza och skrov, umgås med goda vänner, se mello, läsa lite bok och handla. Jag har umgåtts med sockerflarnet och även tagit det lugnt. Är förkyld nu igen, men jag hoppas på snabb återhämtning.

Nu ska jag snörvla vidare på webben.
Visa fler inlägg