Den positiva sidan

Å ena sidan har arbetsdagen varit lång å andra sidan riktigt lagom. Att jobba till mitt på dagen och sedan börja om igen på kvällen har sina nackdelar, men tre bra saker blev det av dagen ändå. 

1. På grund av enorm lathet har jag och sambon delat täcke i drygt två veckor och det kan ju vara mysigt om man gillar att vakna frysandes trehundrafemtioelva gånger per natt. Nu har vi återigen varsitt täcke och jag sover som en däckad bäver igen. 

2. Petter har varit på anställningsintervju idag, vilket har inneburit att jag varit tvungen att ta tjuren, bocken och älgen i hornen och gå på gymmet alldeles ensam. Vet ni vad? Jag klarade det! Jag borde såklart ha en snygg bild på glada mig från gymmet här på bloggen idag, men problemet är att jag inte är snygg på gymmet och inte glad heller för den delen så det får vara. 

3. Eftersom både internet och musik dog på min gamla mobil bestämde jag mig för att beställa en ny till mig själv i födelsedagspresent. Eftersom jag i drygt 2.5 år varit så nöjd med min Samsung gick jag och köpte en ny, lite större (ungefär lika stor som mitt ansikte) och lite coolare Samsung och eftersom jag hört att kameran är grym behövde jag bara fundera en extra gång. Efter snart tre veckors användande har jag blivit så grymt besviken på kameran som tagit oskarpa och mörka bilder. Ikväll såg jag att plasten satt kvar över kameran och nu verkar det problemet vara ur världen. Great! Håller en tumme för att det ska gå bättre nu. 

Nu ska jag sova. Två fattiga dagar kvar och bara ett träningspass kvar tills månadens mål är uppnått. Fyra dagar kvar av februari och dito till helg. Tjoho!

Jag älskar ipadappen till blogg.se...men jag kommer inte åt instagram och tar inga bilder med paddan så det blir en grå massa ikväll. Lev och må! 
Visa fler inlägg