Rullar

Dagarna rullar på i den där fasliga takten i vanlig ordning. Februari tar sitt allra sista andetag och i morgon kommer mars spatserande. Jag har en melon i kylen som jag tycker är nyköpt. Jag köpte den på min födelsedag och på måndag är det en månad sedan jag fyllde år. Jag behöver inte tillägga att melonen ser förjäkla risig ut va?

Idag för fyra år sedan åkte jag på fest hos Sandra. När jag dagen därpå åkte därifrån hade vi dragit igång karusellen som blev mitt och Petters liv tillsammans. Det är med andra ord just idag precis fyra år sedan vi träffades första gången.

I morgon har jag tidig fredag, vilket innebär att jag just den här tiden för tre veckor sedan låg dubbelvikt över toaletten. I morgon hoppas jag att jag är frisk för det är något speciellt med att gå hem ett en fredag.

Dessutom nalkas den där spinnvasan på söndag. Då måste jag vara friskare än en nötkärna!
Visa fler inlägg