Sömnproblem och ensamma hemma

Melker har börjat strula så himla mycket vid läggning nu, men vi har klarat av det hyfsat smärtfritt ikväll. Det tog nästan en timme för honom att somna, men han låg still och tyst med undantag för de två gånger jag försökte smyga mig ut så det är ju i varje fall toppen.

Petter är på vift ikväll och jag vill ju hinna så himla mycket när han är borta. Städa, läsa, fixa bilder, skriva. Klara färdiga gå! Sedan hamnar jag med ingenting och vips så är kvällen slut. Opps.

Jag hör så många mystiska ljud idag. Antagligen för att jag vet att jag är ensam och har läst för mycket läskiga böcker. Buh.

Semester är mums! I måndags ångrade jag mitt val av sex veckors semester och var redan less, men nu har jag landat igen. Tar ett glas rött och bloggar lite. Kikar in på hjärtegullet som sover sött. Tänker att jag borde sova, men jag måste inte prick just nu. För om det krisar kan jag kanske sova en stund på dagen imorgon. Kanske.

Nu ska jag koppla ner. Sov gott!
Visa fler inlägg