Tredje gången gillt

Nu i denna stund påbörjar jag dagens tredje blogginlägg, men de andra försvann i tomta intet i Bygdsiljum. Tredje gången gillt.

Har som sagt varit i Bygdsiljum idag. Jag har åkt snowboard eller snarare legat snowboard. Efter två åk då jag ramlade konstant så fort jag rörde mig så gav jag upp och begav mig på långpromenad med Kickisarna tills jag kokade upp inombords av svett. Mycket trevlig dag! Oj, här lät det ironiskt, men jag tyckte att den var trevligare än det lät!

Jag har varit på en tripp till mamma idag och fick äran att köra hem därifrån sedan och jag lever än. Och tog mig fram. Och bilen är hel. Får jag in växlingen vid korsningar så kommer detta gå som smort.

Nu har skorna kommit, nu jävlar ska det springas! Eller ja, iallafall gås. Till att börja med.

Igår gav jag blod och imorse ringde de från blodcentralen. Pipande i luren frågade jag om jag var döende, men det var jag då rakt inte. Bara lite låg. 117 i hb-värde och spärrad från blodcentralen till i höst. I morgon ska jag hämta ut extra järntabletter och så ska jag käka dem dubbelt så länge som vanligt. Jag kunde visst vara stressad sa hon. Hmmm. Fattar noll ;)

Nej. Jag har varit vaken sedan 5.20 i morse så nu blir det sömn. Sov gott igelkott!

Visa fler inlägg