Semesterkänslan

Förra året vill jag minnas att jag fick panik över att semester snart är slut redan första söndagen. Dagen innan semestern börjat på riktigt! I år är jag så ofantligt tacksam! Vi har bara fyra dagar kvar att klara av innan Petter också får semester.
 
Melker är ett härligt sällskap nuförtiden. Vi håller dock på att öva oss på att vara mer än en meter från varandra här hemma. Han klarar inte av att gå till ett annat rum utan oss och det börjar kännas så tröttsamt. Igår bad jag honom gå till sitt rum och lämna en leksak. Jag satt i rummet bredvid och jag hörde hur han kastade in saken i rummet innan han kom springande tillbaka med andan i halsen. 
 
Det har varit en otrolig het juni och ikväll regnar det. Det är så otroligt mysigt. Vi har inga speciella planer för veckan och jag älskar det. 
 
Jag hade bestämt att jag skulle göra ett inlägg här om dagen när jag fick semester. Det är tredje dagen på min ledighet. Vi vet alla hur det kommer att sluta. Jag ska försöka. 
Visa fler inlägg