Kjam

I morgon ska jag kramas med Peppe kanin...

(Peppe kanin är då inte kaninen på bilden för det är Stampe, men han var sötare än den riktiga)

...och med Miranda katt

 

Idag har jag tvingat med Madde till Ålidhöjd för en snabb besikting av min städning. Nu längtar jag tills nycklarna är lämnade så jag får det ur världen. Igår fick jag en komplimang för att vara duktig på att ta tag i saker och att personen i fråga ville lära sig av mig. Herregud. Jag är ju bäst på att skjuta upp saker till morgondagen. Däremot kan jag inte leva ett drägligt liv om jag inte gör bort det så jag försöker la fixa så gott jag kan. Jag tog tag i två sådana viktiga samtal idag och nu tror jag att veckan blir lite lättare att ta itu med på jobbet. Och fasen så stark jag känner mig just nu.

 

 

Visa fler inlägg