Välbehag

En söndag som börjar med att väckaren ringer klockan 8.00, ställde om sig till vintertid för att låta mig sova en timme extra kan väl inte misslyckas?

När vi började skolan i augusti och fick veta att vi skulle massera på Forslunds så kändes det som att det var otroligt långt bort och jag har hunnit vara hyfsat nervös inför den här dagen. Jag har inte riktigt kännt mig mogen, vilket varit mitt eget fel. Tränar man inte så blir man inte bättre, men känner man sig dålig vill man inte prova och en ond cirkel har uppstått. Idag har jag fått öva en hel del och det är vansinnigt tillfredsställande att dagen är avverkad. Vi har tjänat en fin slant till klasskassan och samtidigt fått öva en hel del. För er som missade oss (säkert med flit) så kommer fler chanser. På Gina om ett par veckor.

Efter massagen slet jag med mig grabbarna hem för att fika och på kuppen fick vi vår tremeterssladd till kökslampan att bli lagomt lång. Sweet.

För ett ögonblick flög jag tillbaka i tiden ett par år, åtta för att vara riktigt exakt. Det är otroligt att tiden flugit iväg så fort. Jag drömde om henne härom natten, drömde att hon aldrig dött utan bara rest bort...

Utöver lite saknadsminnen så tycker jag att just ikväll är helt fantastiskt. Inget plugg och ett lov att njuta av. Bara lugn och ro, precis som jag vill ha det. Snart kommer jag och gör Umeå osäkert :) Men först ska vi se om jag får jobba litegrann i morgon. Kanske.
Visa fler inlägg