Bra dag

Vi har varit på öppna förskolan idag och sonen älskar att vara någon annanstans än inom hemmets fyra väggar. Jag med. När jag väl fått på oss kläder, fått i oss mat och fått på honom en torr blöja. Samt när jag baxat ner honom och diverse skötväskor och extrakläder till mig ner i vagnen. Då allt det här tajmar. Då älskar jag att komma ut!

Sedan drog vi till travet och fyndade lite kläder med 75%. Inte så mycket, men ändå.

Sedan blev vi spontanbjudna på lunch.

Vi for hemifrån 9.20 och kom hem vid 15.30.

Till saken hör också att jag varit sockerfri i snart en månad, men att jag fuskade på öppna förskolan. Och hos Ida. Då bestämde jag mig för att öppna chokladkakan med hallon, lakrits och vit choklad som legat i skafferiet i över en vecka också. Lika bra att fuska rejält! Lycka.

Eftersom vi blev bjudna på lunch kunde jag micra min middag. Petter och Melker sover och jag äter i fred. Min mat och min choklad.

Det är tunt med bilder nu. För det första orkar jag inte fota, nätterna är bedrövliga och sonen ligger i princip alltid i famnen. För det andra går de inte att lägga in i datorn. Så kan det vara...

Snart helg! Hoppas barnet börjar sova bättre snart. Blir bäng av att bara sova 30-40 minuter i stöten. Inatt sov jag nog 1.5 timme i sträck och var överlycklig. Man blir glad för det lilla!
Visa fler inlägg