Påskatider

Då kom påsken återigen och denna påsk hade jag bestämt mig för att träna massor för att kompensera för alla påskägg. På skärtorsdagen kom halsontet och nästäppan så nu går jag helt in för att snörvla mellan godisfläskeriet och vila i soffan.
 
Dessutom har jag bestämt mig för att pensionera Frans-Frank som under de senaste åren mest tjutit av frustration och som envisats med att stänga av sig själv titt som tätt. Nu tillbringar jag dagarna med att lära känna Malkolm istället. Mindre, nättare, snabbare och smartare. Jag känner att jag och Malkolm kommer att trivas bra tillsammans.
 
Nu är jag ledig i fyra dagar och då jag kommer tillbaka till jobbet är jag fast anställd. På ett-årsdagen av jobbandet i Skellefteå. Raka rör i denna kommun och anledningen till att Malkolm fick komma hem till mig.
 
Visa fler inlägg