Plast och tid som går

I söndags var jag på vippen att skriva ett inlägg om hur energifull och effektiv jag blivit efter juletiden, men så blev det inte av. På måndag var jag energilös och på tisdag likaså. Igår jobbade jag 6.15-14.30+17.50-20.40 och det var små barn, lönesamtal och föräldramöte med föreläsning och allmänt snack på kvällen så energin var väl inte på topp när jag kom hemsläntrande mitt i natten heller.
 
Så var det ju det där med bilder också. Inte orkar jag skriva en massa grå text och inte lägga dit någon bild förstår ni la och då blir det ju problem när man inte har någon bild man vill dela med sig av. Tur Instagramfunktionen finns på blogg.se!
 
Hur som helst. Jag har visst fått dille på dekorplast och har börjat klä in halva hemmet med diverse trianglar och marmorutsmyckningar. Ett enkelt sätt att förändra saker på helt enkelt.
 
Annars så är det ju den där underbara fyradagarshelgen som lurar bakom hörnet. Fullt ös, men bara trevligheter! Vinprovning, plankstek, Jesus christ super star, Umeå, Sundsvall och hem igen. Jag gillart!
 
 
 
 
 
 
Visa fler inlägg